Saturday, February 13, 2010

امید ما نقشه های حکومت را بر باد می دهد

هدف حکومت از ۲۲ بهمن القا شکست جنبش و ضعیف شدن آن بود. قضاوت با خودتون که چه قدر در این امر تا به حال موفق بوده. مهم اینه که ما میتونیم پیروز باشیم فقط باید بدونیم که پیروز بودیم.
بیایید این تکه ها رو کنار هم بگذریم و بعد فکر کنیم که آیا باید نا امید باشیم یا نه:


- تلویزیون ایران که تکلیفش معلومه. یک سری فیلم از یک زاویه خاص نشون میده و معلوم هم نیست برای امسال بوده یا نه. پس چرا اعصابمون رو با اونا خورد کنیم.

- اینترنت رو هم که تعطیل کرده بودن که ما فکر کنیم خبری نبوده و کمتر در صدر اخبار جهان قرار بگیریم. اما در عوض آنها همه از سانسور خبری و قطع اینترنت نوشتن.

- عکس هوایی گوگل قلت طرفداران حکومت رو نشون میده.

-فیلم های ۲۲ بهمن تازه داره بیرون میاد:4 3 2 ۱

- محسن سازگارا امروز میگفت شاه هم سال ۵۶ در تبریز تظاهرات ۳۰۰ هزار نفری راه انداخت ولی سال ۵۷ شکست خورد. از قضا برنامه حکومت هم این بوده که با آوردن نیرو از شهرستان ها تظاهرات ۳۲۰ هزار نفری راه بیاندازد.

- حکومت خیلی هزینه کرد ولی با وجود تمهیدات امنیتی فراوان ما به خیابون ها رفتیم و حرفمون رو زدیم.

ماعلی رغم تمهیدات امنیتی خیلی هم خوب ظاهر شدیم و هزینه هم به نسبت کم دادیم. الان مهم قدم بعدی است. به قول خیلی ها این یک دوی استقامته و در ۲۲ بهمن هدف حکومت فرسایش ما بوده. ولی ما با امید نمی گزاریم پیروز شوند. هر چه با شد راه ما :راه سبز امید است.

پس فکر نکنین شکست خوردیم. امید داشته باشین و به فکر استراتژی برای آینده باشین. اگر چنین کنین همه نقشه های حکومت بر باد رفته

1 comment:

ALI_M said...

برای خرید وی پی ان می توانید به سایت زیر مراجعه کنید .Www.vpnmaster.ir و برای گرفتن اکانت تست به آیدی زیر پی ام بدید.
Cg_ali_m@yahoo.com