Wednesday, February 24, 2010

ادامه برنامه ریزی برای جنبش

داشتیم برنامه ریزی میکردیم برای بعد که حواسمون پرت شد. چند تا از حرف های خوبی که زده شد اینها اند:
۱۷ اسفند = ۸ مارچ اعتراض کنیم.
۴ شنبه سوری را سنتی و بدون بمب برگزار کنیم .
شعار های اقتصادی بدیم که اقشار دیگه رو جذب کنیم.
چه گونه خبررسانی کنیم.

بیایید حالا به بحث ادامه بدیم و حواسمون پرت نشه.

Saturday, February 13, 2010

امید ما نقشه های حکومت را بر باد می دهد

هدف حکومت از ۲۲ بهمن القا شکست جنبش و ضعیف شدن آن بود. قضاوت با خودتون که چه قدر در این امر تا به حال موفق بوده. مهم اینه که ما میتونیم پیروز باشیم فقط باید بدونیم که پیروز بودیم.
بیایید این تکه ها رو کنار هم بگذریم و بعد فکر کنیم که آیا باید نا امید باشیم یا نه:


- تلویزیون ایران که تکلیفش معلومه. یک سری فیلم از یک زاویه خاص نشون میده و معلوم هم نیست برای امسال بوده یا نه. پس چرا اعصابمون رو با اونا خورد کنیم.

- اینترنت رو هم که تعطیل کرده بودن که ما فکر کنیم خبری نبوده و کمتر در صدر اخبار جهان قرار بگیریم. اما در عوض آنها همه از سانسور خبری و قطع اینترنت نوشتن.

- عکس هوایی گوگل قلت طرفداران حکومت رو نشون میده.

-فیلم های ۲۲ بهمن تازه داره بیرون میاد:4 3 2 ۱

- محسن سازگارا امروز میگفت شاه هم سال ۵۶ در تبریز تظاهرات ۳۰۰ هزار نفری راه انداخت ولی سال ۵۷ شکست خورد. از قضا برنامه حکومت هم این بوده که با آوردن نیرو از شهرستان ها تظاهرات ۳۲۰ هزار نفری راه بیاندازد.

- حکومت خیلی هزینه کرد ولی با وجود تمهیدات امنیتی فراوان ما به خیابون ها رفتیم و حرفمون رو زدیم.

ماعلی رغم تمهیدات امنیتی خیلی هم خوب ظاهر شدیم و هزینه هم به نسبت کم دادیم. الان مهم قدم بعدی است. به قول خیلی ها این یک دوی استقامته و در ۲۲ بهمن هدف حکومت فرسایش ما بوده. ولی ما با امید نمی گزاریم پیروز شوند. هر چه با شد راه ما :راه سبز امید است.

پس فکر نکنین شکست خوردیم. امید داشته باشین و به فکر استراتژی برای آینده باشین. اگر چنین کنین همه نقشه های حکومت بر باد رفته

Friday, February 12, 2010

نظر من درباره ۲۲ بهمن و اینکه چه میتوانیم بکنیم

یک راست میرم سره اصل مطلب
اول از همه این که به نظر من خیلی خوب بود که ۲۲ بهمن خشونت کمتر بود. چون دفعه بعد مردم بیشتری جرات میکنن بروند بیرون.

دوم اینکه ما شکست نخوردیم. این چیزیه که دولت میخواست القا کنه. معلومه ما رسانه نداریم اما همه حتی همه خبرگزاری های دولتی میدونستن که رسانه های دولتی ایران دروغ میگند. داخل ایران هم همه میدونند. از کجا معلوم فیلم های تلویزیون مال امروز بود. اونا تنها کاری که بلدند اینه که تو تلویزیون دروغ پخش کنند. همه میدونند دروغه و ما نباید اعصابمون را خورد کنیم.
ما به خیابان رفتیم خودمون رو نشون دادیم و اعتراض کردیم. دیگر چه می کردیم؟

سوم اینکه یک کار خوبی که میتونیم بکنیم و به نظر من کم رویش کار شده اینه:
افراد پایین سپاه را با تبلیغات مذهبی قانع کنیم که این کاری که میکنند اشتباهه و وجدانشون رو قلقلک بدیم. مثلا آقای کدیور آیه و حدیث میتونه بیاره که این اسلام نیست. الان یک عده میگویند اسلام همینه. باید بگم که من خودم به خدا اعتقاد ندارم. برای خیر خودمون باید بگیم این تفسیر از اسلام غلطه وگرنه نمیتونیم اونا رو قانع کنیم. می تونیم اعلامیه پخش کنیم و تبلیغات عقیدتی کنیم. شاید بشه تو شلوغی ها حتی اعلامیه پخش کرد که به دستشون برسه.

در پایان ببخشید که من ایران نیستم و کاری نمیتونم بکنم. اما قلبم برای ایران میتپه و منتظرم درسم تموم شه برگردم به کشورم. ببخشید اگه نظراتم شبهه روزه خوندن از بیرونه گوده.
دست بوس همه کسایی که در اعتراضات حضور پیدا میکنند

Sunday, February 7, 2010

یک پیشنهاد برای ۲۲ بهمن برای به هم زدن نقشه کودتاچی ها

یک پیشنهاد برای ۲۲ بهمن:
اگر در ۲۱ بهمن در شهرستانها تظاهرات پراکنده برگزار کنیم نقشه ی کودتاچی ها برای آوردن نیرو از شهرستانها و پر کردن مسیر های تظاهرات به هم میخورد. چرا که نیروهایشان در شهرستان ها درگیر هستند

این یکی ایده خام است برای بحث کردن لطفآ نظر بدین

Wednesday, February 3, 2010

Khamenei :

Khamenei is a threat for the world. Support iranian opposition movement.